Potrivit HCL NR.28/28.03.2025 și procesului verbal de predare/preluare nr. 3698/03.04.2025, a fost delegată gestiunea SERVICIULUI DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI DE CANALIZARE a Comunei Draguțești către Aparegio Gorj S.A. în vederea administrării, exploatării și întreținerii acestuia.
Ca urmare, vă invităm în incinta sălii de sport de lângă Primaria Drăguțești, în intervalul 2-6 iunie 2025, între orele 09OO-14OO, în vederea perfectării documentelor pentru încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Având în vedere prevederile art.42 din Legea nr.51/2006 a Serviciilor Comunitare de Utilități Publice și ale art.31 din Legea 241/2006 a Serviciilor de Alimentare cu Apă și de Canalizare, republicate, furnizarea/prestare serviciilor de apă și de canalizare se face numai în baza unui contract de prestare.
Documente necesare pentru întocmirea contractului:
1.Pentru persoane fizice:
-copie a actului de identitate;
-copie a actului de proprietate;
-certificat de nomenclatura stradală (acolo unde este cazul);
-poză apometru;
2.Pentru persoane juridice:
-certificat înregistrare Registrul Comerțului;
-certificat constatator cu punctul de lucru;
-actul de spațiu (închiriere, comodat, etc.);
-copie C.I Administrator;
-poză apometru;
De asemenea puteti sa ne trimiteți documentele pentru încheierea contractului la adresa de
e-mail:relatiiclienti@aparegio.ro
Pentru informații suplimentare, ne puteti contacta la următoarele numere de telefon în intervalul orar: 07oo-1530
–0736623670: Birou Relații Clienți
-0747177113: Sef Serviciu Relații Clienți – Diana Nicolcioiu





















